Ο Amir Pinkey-Jengkens, είναι ένα οχτάχρονο αγόρι που μένει στο Los Angeles και μαθαίνει τρομπόνι, μέσω ενός προγράμματος που ονομάζεται ?harmony?.Πρόκειται για ένα μηκερδοσκοπικό πρόγραμμα εκτός ωρών σχολείου, κατά το οποίο μοιράζονται μουσικά όργανα και γίνεται και διδασκαλία μουσικής σε παιδιά από χαμηλά κοινωνικο-οικονομικά στρώματα.Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η μουσική εκπαίδευση μπορεί να επηρεάσει θετικά την προφορική γλωσσική ικανότητα του παιδιού.Πιο συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι η μουσική εκπαίδευση βελτιώνει το ?αυτί? τόσο σε σχέση με τη μουσική όσο και με τον προφορικό λόγο, όπως δημοσιεύτηκε σε έρευνα στο Journal of Neuroscience. Οι ερευνητές διαπίστωσαν πως παιδιά που έκαναν μαθήματα μουσικής για 2 χρόνια όχι μόνο βελτιώθηκαν στη μουσική αλλά και στον χειρισμό της γλώσσας.
Archive for October, 2014
Επίσκεψη στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα Πατρών
Οι μαθητές του Β1 και του Β2 στις 18 Οκτωβρίου επισκέφθηκαν το Ναό του Αγίου Ανδρέα Πατρών. Εκεί έμαθαν για τη ζωή του Αγίου από τις υπέροχες τοιχογραφίες του παλαιού ναού και τα ψηφιδωτά του νέου. Προσκύνησαν την Αγία Κάρα και έμαθαν ότι ήρθε στην Πάτρα πριν 50 χρόνια από την Ιταλία.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής σε μαθητικούς ομίλους
Οι Όμιλοι είναι ένας νέος θεσμός στην δημόσια εκπαίδευση. Δημιουργούνται και λειτουργούν στα Πρότυπα ? Πειραματικά Σχολεία μετά το κανονικό ωράριο με σκοπό την ανάπτυξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων και κλίσεων των μαθητών και ειδικά αυτών με ιδιαίτερες μαθησιακές δυνατότητες και ταλέντα .
Το Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Πατρών (8/θέσιο Δημοτικό, 2/θέσιο Δημοτικό,) δημιουργεί ομίλους στις παρακάτω θεματικές περιοχές και απευθύνει
Σχολικές Δραστηριότητες 2014-15
ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
||||
ΑΑ | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ* | ΤΙΤΛΟΣ / ΘΕΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
[ΑΝΑΛΥΣΗ ΩΡΩΝ ΥΛΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ[1]] |
1 | Μιχαλοπούλου Άννα (ΠΕ 70) Αμπλά Μαρία (ΠΕ 70) Δούβρη Αρχόντω (ΠΕ 16) Δελδήμου Χριστίνα (ΠΕ 06) Ξυνή Μαριάνα (ΠΕ 32) Παπαγιαννόπουλος Χρ.(ΠΕ11) Παναγιωτακοπούλου Δ.(ΠΕ08) | ΠΕ | «Ανακυκλοσωζώμαστε» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
2 | Μαγκαφά Μαρία (ΠΕ70) Ανδρεοπούλου Ευφρ. (ΠΕ70) Μικεόγλου Ροζαλία (ΠΕ70) | ΠΕ | «Μια βόλτα? στην ιστορία της πόλης μου» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
3 | Νικολετοπούλου Ανδρ.(ΠΕ70) Ανδρικογιαννοπούλου Αν.(ΠΕ70) Φασουλής Αναστ. (ΠΕ 11) Δελδήμου Χριστίνα (ΠΕ 06) | ΠΕ | «Πηγές Ενέργειας εκπέμπουν SOS» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
4 | Μυλωνάς Ευστάθιος (ΠΕ70) Τσέλος Παναγιώτης (ΠΕ70) | ΑΥ | «Ο Βιταμινούλης» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
5 | Μυλωνάς Ευστάθιος (ΠΕ70) Τσέλος Παναγιώτης (ΠΕ70) Νικολετοπούλου Ανδρ.(ΠΕ70) | ΑΥ | «Πώς τρεφόταν ο παππούς και η γιαγιά» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
6 | Μυλωνάς Ευστάθιος (ΠΕ70) Τσέλος Παναγιώτης (ΠΕ70) Νικολετοπούλου Ανδρ.(ΠΕ70) Παπαγιαννόπουλος Χρ.(ΠΕ11) | ΑΥ | «Στο δρόμο περπατώ – σήματα παρατηρώ» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
7 | Γκοτσοπούλου Μαρία (ΠΕ70) | ΑΥ | «Βόλτα στην πόλη μου» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
8 | Γκοτσοπούλου Μαρία (ΠΕ70) | ΑΥ | «Αγγίζοντας τον κύκλο» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
9 | Μιχαλοπούλου Άννα (ΠΕ70) Αμπλά Μαρία (ΠΕ70) Παναγιωτακοπούλου Δήμ.(ΠΕ08) Μιχαλοπούλου Μαρία (ΠΕ 70) Πάσχου Σοφία (ΠΕ 70) Ξυνή Μαριάνα (ΠΕ 32) Παπαγιαννόπουλος Χρ.(ΠΕ11) | ΑΥ | «Με τον Γρηγόρη προχωρώ? με τον Σταμάτη σταματώ» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
10 | Μαγκαφά Μαρία (ΠΕ70) Ανδρεοπούλου Ευφρ. (ΠΕ 70) | ΑΥ | «Αγγίζοντας τον κύκλο» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
11 | Πάσχου Σοφία (ΠΕ70) Μιχαλοπούλου Μαρία (ΠΕ70) Αμπλά Μαρία (ΠΕ70) | ΑΥ | «Σαν βγεις στον πηγαιμό? για τον προορισμό σου» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
12 | Νικολετοπούλου Ανδρομ. (ΠΕ70) | ΑΥ | «Αγγίζοντας τον κύκλο» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
13 | Γκοτσοπούλου Μαρία (ΠΕ70) | ΠΟ | «Μικροί επιστήμονες στο ΜΕΤ» | Διάχυση σε όλα τα μαθήματα & Ε.Ζ. |
14 | Δούβρη Αρχόντω (ΠΕ16) Ξυνή Μαριάνα (ΠΕ32) | ΠΟ | «Κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων» | Μουσική & Θ.Αγωγή |