Archive for November, 2014
Γνωρίζοντας την Άνω Πόλη
Την Τρίτη 18-11-14 τα δύο τμήματα της Δ? τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής αγωγής που υλοποιούν , ανέβηκαν στην Άνω Πόλη και επισκέφτηκαν το «Σπίτι του Νερού» και το Κάστρο της πόλης. Το «Σπίτι του Νερού» (WaterHouse) ? ?Κέντρο Πληροφόρησης για την εξοικονόμηση του νερού? λειτουργεί στο κτίριο της Δεξαμενής του Κάστρου (οδός Παπαδιαμαντοπούλου 19). Εκεί τα παιδιά, με τη βοήθεια σύγχρονου εκθεσιακού υλικού, μέσων ερμηνείας περιβάλλοντος (Πολυθέαμα, Βίντεο, εκθεματικές επιφάνειες) και εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές (φύλλα εργασίας, σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα, παροιμίες, επιδαπέδιο και επιτραπέζιο παιχνίδι φιδάκι) ενημερώθηκαν για την ιστορία του νερού στην Πάτρα, το Νερό ως δομικό ? ζωτικό πρωταγωνιστή της ζωής, το Νερό ως διαχείριση ? ατομική ευθύνη, το Νερό αγωγή και εκπαίδευση κ.α. Στη συνέχεια ανηφόρησαν ως το Κάστρο. Το περπάτησαν, ενημερώθηκαν για την ιστορία του και θαύμασαν την υπέροχη θέα- από ψηλά- της Πάτρας.
Επίσκεψη στο Ζωολογικό Μουσείο του Πανεπιστημίου Πατρών
Την ίδια μέρα επισκεφτήκαμε και ένα άλλο μουσείο του Πανεπιστημίου: το Μουσείο Επιστημών Τεχνολογίας, όπου μας περίμενε ο Άκης ο Τηλεφωνάκης. Μας σκάρωσε αινίγματα και τα έκρυψε καλά, αλλά εμείς τα βρήκαμε και τα απαντήσαμε όλα. Έτσι, μάθαμε πώς έστελναν μηνύματα οι άνθρωποι από παλιά μέχρι σήμερα. Γίναμε ταχυδρομικά περιστέρια, στείλαμε σήματα μορς και ένα μέιλ στον Άκη τον Τηλεφωνάκη!
Στη χώρα των συναισθημάτων
Τι χρώμα έχει η χαρά; η λύπη; το χαμόγελο; ποιο χρώμα κουβαράκι θα διαλέξουμε; ας ξεκινήσουμε -τραβώντας μια κλωστούλα- το παραμύθι μας στη χώρα των συναισθημάτων, παίζοντας θέατρο, ζωγραφίζοντας ταμπλό, τραγουδώντας και χορεύοντας, έχοντας το νου μας ?παίζοντας ομαδικά- να προφυλάξουμε εμάς και τους φίλους μας από δυσάρεστες σκέψεις και πράξεις? Στις αρχές Νοεμβρίου, με τη βοήθεια της κ.Σταματέλου Μαρίας (συγγραφέας παιδικών βιβλίων) οι μαθητές των τμημάτων Γ1, Γ2, Δ1, Δ2 ταξίδεψαν μέσω βιωματικών δράσεων στη χώρα των συναισθημάτων υιοθετώντας θετική στάση απέναντι στον άλλο.